آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

تولد دو سالگی آلما

1392/5/3 0:07
نویسنده : مامانی آلما
943 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

:iconpink-aplz::iconpink-mplz::iconpink-lplz::iconpink-aplz:

 

 

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

 

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای ما تا زیباترین لحظه ها را برایمان بسازی . . .

تولدت مبارک

 

               

 

دختر قشنگم

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم

تولدت مبارک!

 

  دنیایی پر از شکلک زیبا

 

در پایان

آرزویمان این است دلت خوش باشدلبخند نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخندلبخند نشود غصه دمی نزدیکتلبخند لحظه هایت همه زیبا باشندلبخند از خدا می خواهیم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر لبخندو نباشی دلتنگ...

 

دوستت داریم تا ابدیت...

مامان و بابا

پنج شنبه

3/5/1392
 

  شکلکهای جالب آروین

پسندها (1)

نظرات (8)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
3 مرداد 92 2:04
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان .

وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی

لطفا نظر فراموش نشه

www.metwooo.blogfa.com

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com

حتما سر فرصت
مامان یسنا
3 مرداد 92 6:25
تولدت مبارک آلماجون


مســــــــــــــــیـــــــــــ خاله جونم
نیلوفر
3 مرداد 92 10:48
سلام جیگر طلا تولدت مبارک ایشالله 100000 ساله شی .شب میام تولد میترکونیم میرقصیم جیگرمممم بوس

نیویـــــــــر پش کی میای بادکنکا رو بچشبونیمـــــــــــــــــمزود باش بیا دیگه
مامان بردیا جون
3 مرداد 92 13:13
عزیزم تولدت مبارک

مسییییییییییییییییییییی
زعفرا بانو
3 مرداد 92 15:31
تولدت مبارک عزیزم


آبجی حنانه
3 مرداد 92 18:22
عزیزم تولدت مبارک
با افتخار لینک شدید

ممنون خاله جونهمچنین شما
مهسا مامان مرسانا
4 مرداد 92 13:19
عزیز دلم تولدت مبارک ..الهی همیشه تنت سالم ولبت خندون زیر سایه پدر ومادر عزیزت باشی ....

مرسی خاله عزیزم
زهره(مامان.فاطمه)
4 مرداد 92 19:15
مبااااااااااااااااااررررررررررررررررررک.باشه.
عزیزم.ایشااله20000000000سالگیتو
جشن.بگیری.قشنگم.عکساتم.خیلی.اوشگلن
ایناهم.برای.مامان.آلماجون

ممنون خاله خوب و مهربونمبوس از طرف الما و مامانش واسه فاطمه خوشچل و مامانیش