آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

امن یجیب....

1392/12/11 18:39
نویسنده : مامانی آلما
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

گفت من مادرت هستم که بهشت در دستان من بود.

گفتم پس چرا حالا زیر پای توست؟

گفت آن را زمین گذاشتم تا تو را در آغوش بگیرم...

 

 

دوستای خوبم سلام. از همتون خواهش میکنم واسه مامانم دعا کنید. دو هفته بعد از عملش یهو دست و پاهاش بیحرکت شدن. الان نمیتونه اونا رو تکون بده. دکترش میگه انشالله خوب میشه ولی زمان میبره. البته یه مقدار حس برگشته به بدنش ولی حرکتی ندارن. ممنونم از همه تون. التماس دعای فراوان دارم از همه شما...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان شازده پاشا
11 اسفند 92 13:43
سلام خانمی،انشالله که مادرتون هرچه زودترحالش خوب میشه تا120سال سایشون بالای سرتون باشه .همه براش دعامیکنیم.من امروزباوبلاگتون اشناشدم .اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامانی آلما
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.باشه حتما سر فرصت میام
مائده(ني ني بوس)
11 اسفند 92 21:37
ايشالا كه به زودي زود سلامتي كامل پيدا كنند
مامانی آلما
پاسخ
ایشالا
زهره(مامان فاطمه)
12 اسفند 92 7:45
سلام عزیزم .تو خوب باش تا بتونی روحیه بدی به مامانت عزیزم اون الان خیلی خیلی بیشتر از قبل بهتون احتیاج داره میدونم سخته خیلی هم سخته ولی سعیتو بکن عزیزم من دعاگوی مامانت هستم عزیزم همیشه ومنتظر خبرهای خوب
مامانی آلما
پاسخ
سلام. سعی خودمو میکنم.ممنون زهره جونم
مثل هیچکس
12 اسفند 92 9:51
ایشالا به حق فاطمه زهرا هر چه زودتر مامانتون سلامتیش رو به دست بیاره ،اگه لایق باشیم ماهم براشون دعا میکنیم .
مامانی آلما
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ژاله مامان آیدا
12 اسفند 92 13:23
آخ عزیزم خیلی ناراحت شدم انشااله که زود خوب میشن براشون از ته دل دعا می کنم روی ماه آلما رو ببوس
مامانی آلما
پاسخ
مرسی گلم
خاله شيدا و روشا
12 اسفند 92 14:38
سلام ماماني اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ ايشالا كه زود زود خوب ميشن
مامانی آلما
پاسخ
سلام عزیزم.انشالله
سحر مامان یسنا
13 اسفند 92 10:30
ای جانم نگران نباشید فقط به خدا توکل کنید
مامانی آلما
پاسخ
جز این کاری از دستمون بر نمیاد
مامی باران
13 اسفند 92 16:26
سلام عزیزم خوبی الما جونم خوبه از طرف من ببوسش ببخشید این مدت اصلا نتوستم بیام نی نی وبلاگ ایشالا مادرتون هر چه زودتر سلامتیش رو به دست بیاره گل دختری رو ببووووووووووووووووووووووووس
مامانی آلما
پاسخ
سلام خانومی. اره خوبه تشکر. انشالله بوس واسه باران جوووونیییی
سمیه
13 اسفند 92 22:35
خدا برات نگه ش داره ....من که مامان نمیشم
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم. اخییییییییی چرا
زهره(مامان فاطمه)
17 اسفند 92 13:14
سلام زهرا جون خوبی آلما گلی خوبه .مامانت بهتره ایشااله ما منتظر خبرهای خوبت هستیم نازنین
مامانی اترین
17 اسفند 92 15:50
انشالله كه به زودي زود سلامتي كامل پيدا كنند نگران نباش عزیزم و توکل برخدا
مامان فاطمه
19 اسفند 92 8:31
سلام عزیزم ان شالله که خوب میشه. ما هم هر چند با تاخیر واسش دعا می کنیم دلم براتون تنگ شده. روی ماه دخملی نازتو ببووووووووووووووووووووس