آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

انالله وانا الیه راجعون

1392/12/26 8:40
نویسنده : مامانی آلما
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عمری صبور، درد کشیدی، چه بی صدا
یک روز عصر پریدی، و چه بی صدا

راحت بخواب! گل نیلوفری، بخواب
ما مانده ایم و غربت بی مادری، بخواب

 

 

یکشنبه گذشته مامان جونم از بین ما رفت و همه ما رو در شوک و ناباوری تنها گذاشت.....

خیلی مهربون بودی . چطور دلت اومد ناراحتی ما رو ببینی؟

مامانم دلم واست خیلی تنگ شده. دارم می میرم.... دیگه تحمل دوریتو ندارم....دلم واسه صدای قشنگت تنگ شده.... دلم واسه مامان جان گفتنات تنگ شده....جواب آلما رو چی بدم؟ همش میگه وقتی مامان جون خوب شد اومد خونه واسم کتاب میخونه. واسش شعر میخونم..... ای خدا چکار کنم....

بهش گفتم مامان جون رفته توی اسمونا. رفته پیش خدا. میگه کاشکی منم میرفتم پیش خدا.......

خدایا بهم صبر بده تا بتونم تحمل کنم....

 

 

کاش چشمانت اینجا بود

شبم را خوش

روزم را به خیر میکرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

مامان یکتا و تینا
26 اسفند 92 9:33
عزیزم بهت تسلیت می گم غم اخرت باشه خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه غم بزرگی هست خیلی بزرگ
مامانی آلما
پاسخ
ممنون
زهره(مامان فاطمه)
26 اسفند 92 12:22
وای خدایا خیلی ناراحت شدم عزیزم الهی بمیرم چی کشیدی نمیتونم اصلا حرفی بزنم چه دنیای بیرحمی.دوست داشتم پیشت بودم بغلت میکرم زار میزدم خیلی ناراحت شدم خداروحشو قرین رحمت بی انتها بگرداند زهرا جون میدونم روحیت داغونه داغونه ولی تو رو خدا بیا وب بیا پیشمون بزار تو غمت سهیم باشم
مامانی آلما
پاسخ
ممنون زهره جون. باشه سعی میکنم.
مثل هیچکس
26 اسفند 92 13:40
آخی بمیرم الهی روحش شاد باشه وبقای عمر بازماندگان . خدا صبرت بده عزیزم ما رو هم در غمت شریک بدون.
مامانی آلما
پاسخ
ممنون گلم.
زهره(مامان فاطمه)
27 اسفند 92 7:53
سلام زهرا جون خوبی میدونم که خوب نیستی ولی توروخدا خوب باش لااقل بخاطر آلما من منتظرت هستم عزیزم
مامانی آلما
پاسخ
سلام چطوری خوب باشم؟؟؟ داغون داغونم.....
مامان سهند و سپهر
27 اسفند 92 9:30
خیلی خیلی ناراحت شدم روحشون قرین آرامش
مهدیه
27 اسفند 92 11:17
تسلیت میگم عزیزم برای شادی روحشون دعا می کنم!
خاله شيدا و روشا
27 اسفند 92 12:16
واي واي واقعا نميدونم چي بگم خيلي ناراحت شدم ايشالا غم آخرت باشه عزيزمم اميدوارم با فاطمه زهرا محشور بشنتشکر دوست خوبم
سحر مامان یسنا
27 اسفند 92 12:55
وای دوست خوبم نمیدونم اصلا چی باید بنویسم با دیدن پست شما دنیا برام تاریک شد اومده بودم نوروز رو بهت تبریک بگم ولی.... تسلیت من رو که در برابر غم بزرگت خیلی کوچیکه قبول کن خدا بهت صبر بده عزیز دلم
مامانی آلما
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 13:26
وای دوستم شرمنده نمی دونستم تسلیت میگم خیلی دلم گرفت
مامانی آلما
پاسخ
ممنون عزیزم. واسم دعا کن خدا بهم صبر بده تا بتونم تحمل کنم
مامان ایسلی
28 اسفند 92 0:06
عزیزم تسلیت خیلی ناراحت شدم غم اخرتون عزیزم
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم
مامان آیسو وآیسا
28 اسفند 92 14:11
دوست خوبم دیروز اومدم عید رو بهت تبریک بگم واقعا شوکه شددددددم خدا بهت صبر بده واقعا غیر قابل تسکینه دردت میدونم ولی خوب مصلحت الهی در این بوده حتما مواظب خودت باش دوستم
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم عطرا جونم
زهره (مامان فاطمه)
28 اسفند 92 16:18
سلام زهرا جون خوبی گلم .زهرا جون برا مامان گلت قرآن بخون سوره یاسین بخوان با گریه کردن روحشو ازار ندی عزیزم.میدونم خیلی سخته ولی همه سعیتو بکن خداایشااله خودش بهت صبر بده گلم
مامانی آلما
پاسخ
سلام. باشه زهره جون. ممنون که سر میزنی
علامه کوچولو
28 اسفند 92 22:11
خدا رحمتشون کنهاو بازماندگان صبر عنایت کنه
مامانی آلما
پاسخ
ممنون
مامان محیا(ارام جانم)
28 اسفند 92 22:19
واقعا بهت تسلیت میگم. ان شالله روحش شاد باشه
مامانی آلما
پاسخ
تشکر
ژاله مامان آیدا
6 فروردین 93 15:37
عزیزم از صمیم قلب تسلیت میگم. واقعا ناراحت شدم خدا بیامرزدشون انشااله روحشون در آرامش باشه از خدا براتون صبر و خوشبختی در سال جدید می خوام.
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم
مامان کیانا و صدرا
6 فروردین 93 16:55
به پاس اولین بوسه ای که مادر به رسم مهردر اولین ساعت تولد به گونه ام زد و من نفهمیدم!و به یاد سوزنده ترین بوسه ی آخر که من به رسم داغ به صورتش زدم و او نفهمید!یادش را گرامی میداریم و نثار روح پاکش فاتحه ای میخوانیم.خدایش بیامرزد
مامان آنیل
6 فروردین 93 19:12
عزیز دلم دلم ریش شد موهای تنم سیخ شدن تسلیت میگم نمیدونم چی بگم غم آخرتون باشه
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 فروردین 93 23:12
سلام عزیزم بهت تسلیت می گم انشالله غم آخرتون باشه خدا بهتون صبر بده خیلی ناراحت شدم
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم عزیز
ساناز
7 فروردین 93 0:38
خدا رحمتشون كنه و روحشونو غريق رحمت كنه خيلي ناراحت شدم .....
ارلا
7 فروردین 93 12:00
سلام گلم بهت از ته دل تسلیت میگم چون درد سختیه ودرکت میکنم امیدوارم غم اخرتون باشه
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنون گلم
ارلا
7 فروردین 93 12:01
مادر ای غمخوار غمهای تنم آنکه با مهرت هم آغوش است منم در زمانی کودکی بودم حقیر پا به پایم آمدی مادر چو شیر مدتی با رنج وزحمت در برم خستگیهایی کشیدی مادرم گر کسی یارم نباشد در جهان یار من هستی تو یاری مهربان خوش بگفت پیغمبر نیکو سرشت زیر پای مادران باشد بهشت حق تو باشد گران بر گردنم زحمتت را من چه سان جبران کنم آرزو دارم نبینی هیچ ملال مادرم فرزند خود را کن حلال
ریحانه
7 فروردین 93 17:08
بهتون تسلیت میگم
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم عزیزم
نسرین
7 فروردین 93 21:33
تسلیت میگم عزیزم .غم آخرتون باشه.خیلی سخته ولی باید صبور باشید. منم ایام عید مادربزرگم رو از دست دادم. دوری از عزیزان سخته مخصوصا مادر. به خاطر دخترتون موراقب خودتون باشید
مامانی آلما
پاسخ
سلام ممنونم.تسلیت میگم روحشون شاد
نرگس مامان متین
8 فروردین 93 9:19
عزیزم بهت تسلیت میگم امیدوارم خدا بهت صبر بده من که فقط از مامانم دورم هروز باهاش حرف میزنم بازم از دوریش گریم میگیره خدا بهت صبر بده
مامانی آلما
پاسخ
تشکر. خدا سایه شونو بالا سرتون نگه داره
مامان زهرا
9 فروردین 93 2:03
سلام عزیزم تسلیت میگم خدا مادرمهربونتو رحمت کنه.خدابهت صبربده.[
مامانی آلما
پاسخ
سلام. تشکر
مامان مهراد
9 فروردین 93 4:00
سلام دوست عزیز.خلیی ناراحت شدم و دلم گرفت وقتی خوندم که شما سال جدید رو بدون مادرت شروع کردی.... حتی تصور اینکه ممکنه من هم یه روزی این مصیبت رو تجربه کنم برام خیلی سخته و اشکم رو در میاره... امیدوارم خدا بهت صبر بده و دختر گلت رو برات سلامت بداره.... بخاطر دختر گلت هم که شده قوی باش. خصوصیت مادر بودن اینه که قوی باشی....
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم . نمیتونم دست خودم نیست...
میلاد
10 فروردین 93 11:32
اعظم مامان زهرا
11 فروردین 93 16:59
سلام عزیزم تسلیت میگم.خدا بهت صبر بده
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم
غزل (مامان هستي)
17 فروردین 93 11:38
عزيزم خدا بهت صبر بده خيلي سخته هيچي نمي تونم بگم فقط اينكه صبوري كن چون مادرت نمي تونه ناراحتييت رو ببينه اون دنيا همش روحش ازرده مي شه
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 17:40
خيلي ناراحت شدم.تسليت ميگم
مامانی آلما
پاسخ
ممنونم
یه دوست
24 فروردین 93 0:34
رفتن یه آدم آشنا همیشه دردناکه... چه برسه به اینکه اون آدم یه عزیزی مثل مادر باشه.... با تمام وجود بهتون تسلیت میگم... ان شا...که سایه تون بالای سر دختر خوشکلتون باشه و امیدوارم که با وجود چنین گلی که در زندگیتون هست خداوند تحمل این درد بزرگ رو بهتون بده...خداوند مادرتون رو رحمت کنه
مامانی آلما
پاسخ
ممنون
مامان ریحانl
25 فروردین 93 12:15
سلام مامان خانونم وااااااااااااااااای عزیزم بهت تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم انشاله خدا رحمتش کنه و یاد این دنیای پست نکنه
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم
مامانی آیلین
18 اردیبهشت 93 22:59
سلام عزیزم تسلیت میگم غم آخرت باشه
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم
مامان خانم
30 مرداد 93 23:15
سلام می دونم که یه کم دیر شده اما تازه از توی پستات متوجه شدم که چه چیزی را از دست دادی. چه فرشته ی مهربونی از پیشت پرکشی و رفت. واقعا در گذشت مادرت را بهت تسلیت می گم. ان شالله باقی عمر عزیزانت باشه.
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم از همدردیتون