آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

مامان چهل روزه ندیدمت....

1393/1/29 10:10
نویسنده : مامانی آلما
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

چهل روز گذشت

 

چهل روز از روزی که برای همیشه کوله بارتو بستی و رفتی گذشت

 

مامان نمیدونم که میدونی این مدت چی به ما گذشت

 

چهل روزه که تنها همدم من گریه و بغضهای دایمی شده

 

مامان همه به من میگن دیگه بسه تا کی میخوای گریه کنی به من میگن باید فراموش کنی ولی آخه چه جوری...

 

چطور تویی که دریای محبت و صبر بودی و همه کس من فراموش کنم 

 

مامان  چه طور دلت اومد بری و ما ها رو تنها بذاری 

 

تو اینقدر خوب بودی که همه ما به تو تکیه داده بودیم و تو تنها مشکلات  رو بدوش میکشیدی ولی با رفتنت پشت همه ما رو خالی کردی 

 

خیلی دلم برات تنگ شده مامان. چقدر دلم برای مامان گفتن تنگ شده,

 

بعد از تو دیگه هیچ امیدی به زندگی ندارم 

 

مامان قلبم داره میترکه خیلی دلم گرفته 

 

نمیتونم باور کنم که چهل روزه که ندیدمت

 

آخه چه جوری طاقت آوردم بدون تو زندگی کنم 

 

 بدون تو نفس بکشم

 

هنوز باورم نمیشه که دیگه نیستی

 

با رفتنت تمام شادیهای منو با خودت بردی و منو با غم نبودنت تنها گذاشتی

 

بخدا روزی نيست که اشک نریزم و گریه نکنم

 

مامان خودت وقت رفتن لباس سفید پوشیدی و رفتی منو تا ابد سیاهپوش کردی

 

چهل روزه هر جایی رو نگاه میکنم تو رو میبینم مثل دیوونه ها شدم

 

دلم خیلی برات تنگ شده ...

 

مامانی خیلی خسته ام خیلی ,دلم میخواد بیام پیشت , برام دعا کن...

 

پسندها (1)

نظرات (7)

زهره(مامان فاطمه)
30 فروردین 93 11:05
زهرا جون این حرفها رو نزن عزیزم بخدا روح مامانت هم اینطوری ناراحت میشه عزیزم گریه بکن اتفاقا گریه آدمو سبک میکنه نزار هیچ وقت بغض راه گلوتو بگیره ولی به فکر دخترت هم باش عزیزم تو مادری برای اون
مامان پرنيان
30 فروردین 93 12:05
اي جونم عزيزم الهي براي دلتنگيهات بميرم . خدا بهت صبر بده حتي فكر كردن بهش خيلي سخته عزيزم . فقط مي تونم بگم شريك غمهاتم دوستم
مامانی آلما
پاسخ
مرسی دوست خوبم
خاله شيدا و روشا
30 فروردین 93 12:20
فدات شم الهي
مامان آنیل
2 اردیبهشت 93 9:47
سلام دوست خوبم با نوشتن این کلمات درسته خالی میشیی اشک میریزی عزیزم اما بیشتر تحریک میشی و بدنت رو نابود میکنی خانومی از من حقیر این حرف رو بپذیر یه مدت به این وبلاگ نیا و سعی کن با آلما جون تو این روزهای بهاری بری بیرون پارک و بازار و... برای روحیه آلما جونم خوبه خودتم بهتر میشی. عزیزم برات آرزوی موفقیت میکنم و از خدا میخوام که بهت صبر بده قربونت برم روح مادرتون شاد
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنون عزیزم.
مینا
3 اردیبهشت 93 18:56
خیلی با احساس نوشتی خیلی ناراحت شدم و گریه کردم .خدا بیامرزدشون
مامان دینا
8 اردیبهشت 93 12:08
خدا صبر بده غم خیلی بزرگیه
مامی نرگس
9 اردیبهشت 93 11:11
سلام دوسته گلم الهی بمیرم برات میدونم خیلی غصه میخوری به امید یه پست پر انرژی ازت هستم دلم به الما میسوزه به خاطر اونم که شده باید صبور باشی دوستم دوستتون دارم بووووووووووووووووووووس
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم دوست خوبم. واسم دعا کن