آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

شهادت حضرت فاطمه زهرا "س" تسلیت باد...

1393/1/14 9:39
نویسنده : مامانی آلما
521 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

حضرت حيدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مديون عطر ياس بود
اي که ره بستي ميان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را مي شکست آنجا اگر عباس بود

 

مامان جونم امروز تولدته. تولدت مصادف شده با شهادت حضرت فاطمه"س" . چیکار کنم بدون تو دارم میمییرم...

 

یادت هست

خاطراتت هست

خیالت هست

فقط خیلی خیلی جای تو خالیست...

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا(خاله فاطمه)
14 فروردین 93 15:59
سلام من هم از طرف خودم بهتون تسلیت میگم و آرزوی سعادت وخوشبختی برای خودت ودختر نازنینت از خداوند بزرگ خواهانم. انشااله روح مادر عزیزت بواسطه ی حضرت زهرا (س) در آرامش کامل قرار بگیره. آمین
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
16 فروردین 93 9:16
روح مادر عزیزت هزار هزار بار شاد بادایشااله بیا فاطمه زهرا محشور بشه آمیــــــــــــــن
زهره(مامان فاطمه)
17 فروردین 93 10:38
سلام زهرا جون خوبی .آلما جونم خوبه ببوسش بجام. اون کامنت اول رو آجیم داده الان دیدم
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم خوبیمنمیدونستم ببخشید. تشکر کن از طرف من
خاله شيدا و روشا
18 فروردین 93 11:35
قربونت برم الهي
مامان آنیل
21 فروردین 93 9:59
سلام عزیزم خوبی؟ جیگرم کباب شد میام اینجا یه حالی میشم که نگو و نپرس بازم تسلیت میگم روحش شاد
مامانی آلما
پاسخ
سلام تشکر. مرسی عزیز
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 12:21
خوبی دوستم
مامانی آلما
پاسخ
خدا رو شکر میگذره . ممنونم گلم