آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

شیرین زبونی

1392/3/14 15:48
نویسنده : مامانی آلما
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

چندتا از شیرین زبونی هایی که یاد گرفتی رو اینجا مینویسم.

وقتی میخای ابراز احساسات کنی دستای کوچولوتو میندازی دور گردن من و بابایی و میگی:

مامانی دوس         بابایی دوس

 

بعضی وقتا هم جوگیر میشی و پوپک رو بغل میکنی و میگی: پوپک دووووووووووس.......

 

وقتی کار اشتباهی میکنی و من دعوات میکنم فورا با ناز میگی: مــــــامــــــانــــــــــــی totalgifs.com woopies gif gif 014.gif

و تا وقتی جوابتو ندم یا واست لبخند نزنم ادامه میدی. منم طاقت نمی ارم و کلی بوست میکنم.1193378426-424.gif♂♥♀قالب های عاشـ . ـقونه جوجو و شوشو♂♥♀ ♂♥♀قالب های عاشـ . ـقونه جوجو و شوشو♂♥♀ کره ای VSAT 2012

 

niniweblog.com

 

کلمه های جدیدی که یاد گرفتی:

بیـــــــــگیــــر: بگیر                        بیــــــنیـــــــــــــش: بشین

امروز باز بهت گفتم تو دخمل مامانی؟ میگی: نهــــــــــــــــــ من موش بــــــــــــــــــابـــــــــــا

منم گفتم اینقده واست زحمت کشیدم حالا میگی من موش بابامم؟ دستت درد نکنهــــــــــــــــــ36_2_6.gif

 

 

فعلا تا همین جا کافیه.آخه داری اذیت میکنی و من تمرکز ندارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ارلا
14 خرداد 92 16:03
سلام دوست گلم وب جالبی داری اگه دوست داشتی برای تبادل لینک خبر کن منتظرتم

سلام.مرسی که به ما سر زدین. خوشحال میشم از مطالبتون استفاده کنم.

مهسا مامان مرسانا
16 خرداد 92 7:43
سلام خانومم خوشحالم از اشنایی با شما ماشاالله دخمل ناز وشیطونی داری با کمال میل لینکتون کردم منتظر حضور گرم هستم تو خونه مجازی مرسانا گلی رمز اخری رو برات خصوصی میذارم
مائده(ني ني بوس)
16 خرداد 92 11:45
الما جونم لينكيدمت


مرسی. خوشحال شدم




مهتاب
23 خرداد 92 14:48
الما منم دووووووووووووسسسسس/