آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

روز کودک با کلی تاخیر مبارک!

1392/7/20 23:25
نویسنده : مامانی آلما
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم!

این خنده هایت که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بمانند !

روزت مبارک . . .

 

 

بچه که بودم تا 10 میشمردم. فکر میکردم آخر همه چی 10هه. الان نمیدونم آخر دوست داشتن چقدره اما میگم:

دوست دارم قد 10تای بچگی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

(زهره)مامان فاطمه
21 مهر 92 11:04
روزت مبارک عزیزم آلما جونیییییییییی
مامانی تو هم مثل من تنبلی کردیییییی

مرسی خاله جون. گفتم که وبم قطع بود عروسی هم داشتیم فرصت نشد.....
مامان فاطمه کوچولو
21 مهر 92 20:25
دیگه روز جهانی بزرگسال شد مامانی
حالا اشکالی نداره. ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست
چه متن قشنگی
ممنونم که ا
ومدی

چکار کنم مامانی وبم قطع بود
غزل
24 مهر 92 8:08