آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

ورودت به دنیای 5 سالگی مبارک...

1394/5/3 0:00
نویسنده : مامانی آلما
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان

تولدت مبارک...

Image result for ‫تبریک تولد کودک‬‎

.

 

آلما جان چهارمین سال تولدت مبارک

خداااای من

دختر کوچولوی من چهار ساله شد

ازت ممنونم خداااااااااا

niniweblog.com

ای نهایت در تو، ابدیت در تو
ای همیشه با من، تا همیشه بودن
باز کن چشمت را تا که گل باز شود
قصه زندگی آغاز شود
تا که از پنجره چشمانت، عشق آغاز شود
تا دلم باز شود، تا دلم باز شود

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی نگار
3 مرداد 94 20:52
تولدگل دختری مبارک.......... ´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
خاله شیدا و روشا
19 شهریور 94 16:23
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله 120 ساله شی
مامانی آلما
پاسخ
ممنون خاله جونم