آلماآلما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

✿✿آلما دخمل مامان و باباش ✿✿

یکمین سال درگذشت مادری مهربان...

1393/12/19 11:31
نویسنده : مامانی آلما
321 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به مادر 

قلمم راست بایست!

واژه ها ...گوش به فرمان قلم!

همگی نظم بگیرید

مودب باشید!

صاحب شعر عزیزی است به نام «مادر»

امشب از شعر پرم،کو قلم و دفتر من؟!

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو...

تک و تنها و غریبم!

تو کجایی مادر...؟!

آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو...

بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا...

آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو...

جانِ من حرف بزن!

امر بفرما مادر..

آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست 

آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو...

مادر ای یاد تو آرامش من...!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جانِ من زود بیا

بغلم کن مادر...!

آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو...

گفته بودی: فرزندم! عاشق اشعار تو ام

ای به قربان تو فرزند..بیا دلتنگم

آنقَدَر شعر برای تو بخوانم که نگو...

مادرم...مادر خوبم

به خدا دلتنگم!

رو به رویم بِنِشینی کافیست

همه دنیا به کنار...

تو که باشی مادر!

دست و دلباز ترین شاعر این منطقه ام

آنقَدَر واژه به پای تو بریزم که نگو...

 

مامان دلم خیلی هواتو کرده...چقدر زود گذشت...

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

زهره مامانی فاطمه
19 اسفند 93 13:19
سلام زهرا جون عزیزم ایشااله که روح مامان بزرگوارت قرین رحمت خداوند باشه . مامان عزیزت جاش توی بهترین درجات بهشته. ازش بخواه برای شادی وسلامتی خودت و عزیزات دعا کنه میدونی که دعای مادر گیراست عزیزم والتماس دعا مبادا غصه دار بشی ومامانتو ناراحت کنی
مامانی آلما
پاسخ
سلام. ممنونم زهره جون. لطف کردی خدا همه رفتگان رو رحمت کنه
مامانی
20 اسفند 93 21:26
مطلبت خیلی زیبابودانشاله خدارحمتش کند  
مامانی آلما
پاسخ
ممنون عزیزم
غزل و سپید
21 اسفند 93 16:04
سلام عمیـــــــــــ اگه میشه ما رو لینک کن ما خیلی خوشحال میشیم
مامان مرساناومثل هیچکس
24 اسفند 93 12:29
روح مادرتون شاد وقرین رحمت الهی
مامان سولماز
24 اسفند 93 20:28
روحش شاد عزیزم خدا رحمتش کنه شعرت خیلی تاثیر برانگیز بود دلم گرفت
مامانی آلما
پاسخ
ممنون عزیزم
عباس پدر مهربان
11 فروردین 94 9:17
سلام روحش شاد و فرزندانش سالم و نوه هاش خندان و
مامانی آلما
پاسخ
ممنون
سما مامان فرشته ها
31 خرداد 94 11:32
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره